Jak se efektivně objednat

Prosíme všechyn pacienty, aby vnímali, že zdavotní sestřička na rozdíl od našich kolegů na západě plní řadu dalšíh úloh a to včetně vyřizování telefonů. Z tohoto důvodu může být někdy obtížné se dovolat, protože prioritu má zdravotní péče. 

Pokud máte akutní problém, např. 3 dny horečka, apod., a chcete přijít, koukněte na náš web, zda není nejaký výpadek a dostavte se ráno mezi 8:30 a 10:15.


Kdy není nutné telefonovat a můžete použít email?

  • potřebujete recept na lék, který vám pravidelně ordinujeme
  • potřebujete výpis ze zdravotní dokumentace (např. pro účely pracovně lékařské prohlídky)
  • chcete se zeptat na nějakou informaci, např. kdy jste byli naposledy očkováni proti tetanu, kdy vám vychází preventivní prohlídka apod.
  • chcete se objednat a můžete se přizpůsobit našemu času, tj. např. napíšte, jaké dny můžete a my vám sami určíme čas prohlídky a tuto informaci vám pošleme emailem
  • máte jít na operaci a potřebujete předoperační vyšetření, v takovém případě je vhodné dopředu poslat naskenovaný požadavek z chirurgie s termínem operace


Kdy je nutné telefonovat?

  • chtete být ošetřeni a potřebujete se domluvit na termínu, tj. musíme sladit váš čas a naše možnosti, volejte kdykoli v ordinační době, ale s ohledem na vytíženost je lepší nevolat hned ráno, odpoledne je zpravidla lepší (viz naše ordinační doba)
  • pokud potřebujete mluvit přímo s lékařem (např. konzultace výsledků apod, ), tak volat mezi 12:30 - 13 hod.